Sabtu, 22 Oktober 2011

Hangout dgan bestie :))

Dah lama tak jumpe bestie aku, Atyka and Aisyatul <3 Rindu korang gila nak mati lah aku cakap . 22/10/11 aku plan dgan dorang nak hangout . Atyka okay, sampai Aisyatul, dia tak boleh . Sumpah sedih gila !Lain kali kita jumpa kay Atul :)


Aww, sweet ken kitorang :)
Yess, dia bestie aku . Name dia Atyka .
Kitorang rapat dari sch rendah lagi . Aku sayang dia gila babengg lhaa <3


Okay, yg niy member lama aku yg aku dah lupe nama dia .
Tapi, tak silap aku, nama dia Aiman . Is it correct ? -,-
Masa niy, aku terserempak dia dekat taman . So, aku panggil dia then snap gambar sama-2 :)


Mase ni kitorang snap kat escalator . 
Suka hati nenek aku je oh . Nasib baik tak nampak Bangla yg kat belakang kitorang :)
Heeeeeee  :D

Papepon aku sayangg kau sangat-2 lhaa bestie <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan