Jumaat, 18 November 2011

When you're gone .

26 October - 18 November :( Baru je kan tarikh ni ? Semalam kitorang break . Memang ramai member aku marah sebab break dgan DIA . Nak buat mcm mana , dah takde jodoh . So, terima jelah kenyataan . Yeap , actually aku sedih sebenarnya . Before this, ada orang yg panggil aku Ucuk bagai . Now, dah takde . Memang aku yg mintak break dekat dia . Tu semua sebab mulut dia yg macam **** . Dia mana perasan apa yg dia cakap dekat aku tuh sebenarnya menyakitkan hati . And sekarangg dia tak terima kenyataan yg aku nak break , dia buruk burukkan aku yg membabitkan maruah . Walawei , takpe takpe aku still sabar . Now , aku dah mula meluat dekat lelaki . Even aku akan couple dengan someone , semua tu takkan timbulkan perasaan sayang aku lagi . Terima kasih sebab dah buat aku mcm ni capital A . Jujur aku cakap , aku tak pernah couple dengan someone yang bila dah break aku terus benci lelaki . Kau sorang yg berjaya buat aku jadi camni . TQ ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan