Sabtu, 26 November 2011

Diri aku yang baru

Mulai 27 / 11 / 2011 and Sempena Maal Hijrah nei , aku berazam dah taknak keluar mana mana kalau takde benda yg penting . Semuanya buat sakit hati . Aku akan jadi lebih pendiam, lebih bersabar and lebih berani hadapi masalah hidup aku nei . Maybe selama nei orang tengok aku happy semua, but inside, takde siapa yang tahu . Apa apa masalah aku, aku cuma share dekat Blog and Diary aku je . Aku dah taknak cerita dekat siapa siapa dah . Lepas nei aku cume menangis dalam hati and bukan depan member or family aku . Seriouslyy, semua dekat dunia nei takde satu punn yang buatkan aku happy :'( Untungkan orang yang ada family yang selalu caring pasal anak dia . And untungkan orang yang ada boyfriend yang percaya awek dia sendiri . Sudah sudah lah SYAFIQAH ! Tangisan kau tu tak boleh buat kau happy langsong . Kbai !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan